Friday, July 27, 2007

Slicka fitta

Jag läste för en tid sedan i en annan blogg om konsten att slicka. Jag tänkte därför bidra om just konsten att slicka, ja alltså slicka fitta om man så säger. Jag älskar att bli slickad (om det görs på ett bra sätt) och jag älskar själv att slicka.

Det finns inte mycket (om något) som är så härligt som att ge sin kvinna en rejäl orgasm, med hjälp av tunga och läppar. Det finns förstås inte heller mycket som är så skönt för en kvinna som att få bli slickad till orgasm.

Men hur gör man då för att det skall vara bra? För min egen del då så gillar jag att det tar lång tid. Själva slickningen skall inte vara något intensivt och snabbt (det finns dock undantag, mer om det senare) utan det skall dra ut på tiden. För det första så skall det inte vara så där ”direkt på” som somliga tycks tro. De särar på benen och attackerar klitorisen som om den vore en bit mat och de inte hade fått något att äta på mycket länge. Jag gillar små rörelser med tungspetsen men inte direkt på klitorisen till en början utan mer runt om. Man kan slicka här och var på hela slidan, blygdläpparna till exempel är mysiga att bli slickad på. Jag älskar också när någon retsamt slickar mig vid slidmynningen och kanske också för in sin tunga lite in i mig, är så där lagom känslig där. Sen kan man successivt beröra klitorisen mer och mer, först bara lite lätt med tungan och sedan mer och mer vanliga ”slickrörelser”. Men som sagt, skall ni slicka mig så vänta lite med klitorisen, den har inte första prioritet om man så säger. En bra slickning skall ta sin tid, den skall vara retsam och den skall verkligen bygga upp förväntningarna.

Om någon skulle ge sig på och vifta runt med tungan direkt på klitorisen från första början så blir jag mer avtänd än upphetsad. Man kan personen slicka så som jag vill så blir jag bara kåtare och kåtare hela tiden.

Jag har tyvärr varit med om sex med tjejer som säger att de älskar att slicka fitta och så dyker de ner mellan benen och viftar runt med tungan som om min fitta var en glass eller så. Ta det lugnt tjejer, det blir bättre på det sättet. Sen så finns det tjejer som man undrar om de skolkade på biologilektionen när man pratade om kvinnans kön. Man funderar på om man skulle rita en karta över slidan och förklara var saker och ting sitter.

Som sagt, jag gillar att bli slickad vid själva ”hålet”, jag vet att många tjejer tycker att det är skönt att bli slickad längre söder ut om man så säger, alltså mellan slidan och analöppningen och även runt analen. Det gillar inte jag, inte att bli slickad där och inte heller att göra det.

69:a då, funkar det kanske ni undrar. Nja, ärligt talat så gör det inte det för mig. Jag vill slappna av och njuta när någon slickar mig, inte vara fullt upptagen med att utforska den andra tjejens intima delar. Men en 69:a kan vara kul ibland och jag har haft en del sådana men då är det mer för att det just är en kul grej man kan göra än för att man njuter så mycket av det.

Någon gång då och då så kan en snabbis vara helt okej, om man är väldigt kåt. Det vara så att man till exempel har hånglar loss rejält och man bara vill ha en orgasm så där med en gång. Fast ärligt talat så njuter jag nog mer av att bli smekt med fingrarna om det skall vara en snabbis, att bli fingerknullad och få klitorisen smekt med ett finger eller två ger mig mer än en tunga i de situationerna.

När jag skall slicka någon så gillar jag om personen är välansad där nere. Slickar man själva slidan så kvittar det ju men jag tycker om att slicka runt om slidan också (i alla fall jag är känslig där) och då är det inte så kul om det är en massa hår där, inte heller om tjejen ifråga har en tredagars ”skäggstubb” runt sitt kön. Jag är själv helt rakad och de flickvänner jag har haft har mer eller mindre varit det också. Att raka varandra är ett perfekt förspel faktiskt. Men smaken är ju olika där..

No comments: